Isnin, 20 September 2010

DEDAH 1: PEMBINAAN RUMAH URUT BAGAI CENDAWAN TUMBUH SELEPAS HUJAN DI PENANG

Sumber: Mutiara Melayu Pulau Pinang

30 dasar kebajikan LGE sebenarnya ingin mengaburkan mata umat islam. LGE perlu membayar semula pelaburan segala tauke judi, rumah arak selepas E12. justeru, aku tak salahkan tauke ini sebab maybe janji LGE sekiranya menang. sedar tak sedar semua kawasan di penang dah hampir sama dengan danok dan hatyai. di mana pergi malik kassim dan elyas zakaria?dimana pergi salleh man. berdasarkan pemantauan rekod kawan-kawan aku, semuanya di bina selepas LGE ambil alih. gambar di atas di perolehi daripada salah sebuah pusat refleksiologi yang beroperasi di salah sebuah hotel di parlimen bukit mertajam.TINGKAT.......SEBUAH LAGI HOTEL DI HADAPAN SEBUAH PUSAT MEMBAIKI KERETA .......... urut bogel ini akan diselangseli sekiranya pelanggan mahukan layanan seks. gadis yang mengurut ini pula kerjanya nak pastikan pelanggan cepat klimaks( sumber email)kos mengurut satu badan selama 1 jam ialah rm 45. kalau ping pong ( melancap oleh gadis berkenaan rm 50 atau boleh nego jadi rm 30). jika melakukan hubungan seks antara 100 ke rm 150. hisap atau raba buah dada pun kena bayar dalam anggaran rm 30 ke rm 50. TUKANG URUT RAMAINYA IMPORT FROM CHINA.bukit mertajam la ni sama dah macam hatyai.
ulasan aku : aku tak salahkan tauke rumah urut. dah janji LGE kepada mereka. mereka berniaga. urut atau refleksiologi adalah untuk kesihatan. tapi yang lebih sihat ialah pakej selepas urut. ini semua tambahan kepada tukang urut. dalam tinjauan rakan blogger, di seb perai utara dan seb perai tengah sahaja lebih daripada 10 pusat urut yang nampak di mata. tapi kata kawan bloggers banyak lagi.semua ini ada kaitan dengan ulasna pisau.net dalam blog nyer.

SETIAP HARI AKAN ADA PENDEDAHAN YANG SAMA JUMLAHNYA DENGAN 30 DASAR LGE YAN MENGABURI RAKYAT.MY SRIMUARA AKAN DEDAHKAN. MUDAHKAN ORANG MELAYU DIGULA-GULAKAN. BAGI BANTUAN RAMADHAN RM 1000 ATAU RM 5000, BAGI HAMPER DLL BAGI PERUNTUKAN BINA MAKMAL SAINS SEK AGAMA RAKYAT.MEREKA DIAM TERUS. NILAI ISLAM BAGI PAS HANALAH DENGAN KOS MEMBINA MAKMAL SAINS.KESIAN.....YANG AKU PELIK PAS TERUS DIAM DALAM HAL PEMBINAAN HOTEL BAJET, RUMAH URUT, KONSERT DAN SEBAGAINYA. TAHNIAAH PADA PDRM PENANG DI BAWAH DATO AYOB. PDRM PULA YANG MENGAMALKAN AMAL MAKRUF NAHIR MUNGKAR. MALIK KASIM DIAM SEBAGAI PENJILAT TETAP LGE.

TQ SAHABAT YG BAGI EMAILKAN SUMBER.ADA LAGI TAU.29 PENDEDAHAN LAGI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan